מומחה בפתרונות שיווק הוליסטיים, החל מאסטרטגיית שיווק ועד חוויית המשתמש, ניהול מדיה חברתית ומדיה ממומנת, SEO מתקדם ופיתוח אתרים.
אם גם אתם החלטתם שאתם רוצים להצטרף למיליוני עסקים ברחבי העולם שכבר מפרסמים בגוגל אדס בפעם הראשונה ואולי כבר פרסמתם בעבר עם תוצאות טובות יותר או פחות – מזל טוב! כך או כך בעידן הדיגיטלי של היום, ניהול קמפיינים מוצלחים בגוגל יכול להיות ההבדל בין עסק שמצליח לבלוט לעסק שנשאר מאחור. כדי להבטיח שהקמפיינים שלכם ישיגו את התוצאות הרצויות, חשוב לבחור פרילנסר מתאים שינהל אותם באופן מקצועי. אך, איך בוחרים פרילנסר נכון למשימה זו? הנה המדריך המלא שיעזור לכם לעשות זאת בצורה נכונה ולהימנע מהפתעות לא נעימות שיעלו לכם הרבה כסף ואולי ישאירו את העסק שלכם מאחור.
מערכת הפרסום של גוגל היא אחת המורכבות ביותר מכל רשתות הפרסום הנפוצות. בעוד כשאר מדובר על קמפיינים בפייסבוק או בטיקטוק בהם בעלי עסקים רבים מנהלים עבור עצמם את הקמפיינים בהצלחה בגוגל המצב יותר מאתגר. זוהי מערכת מורכבת יותר המצריכה יכולת רחבה יותר, הבנה בתחומים רבין ומעל הכל הרבה ניסיון. יש המון אפשרויות וגוגל דואגת לערבב את הקלחת כל הזמן על ידי הכנסת עדכונים בלתי פוסקת.
הפרמטר הראשון והחשוב ביותר הוא ניסיון -התחילו בבדיקת הרקע המקצועי של הפרילנסר עימו אתם שוקלים לעבוד:
תקשורת חלקה ויעילה היא קריטית להצלחת הפרסום של העסק שלכם, לא ניתן להדגיש מספיק כמה זה חשוב. כדי שהפרילנסר שבחרתם יוכל באמת לעזור לכם לא מספיק שיש לו הידע המקצועי כיצד לנהל קמפיין בגוגל אדס. הוא חייב גם להחזיק ביכולת מעולה לתקשר איתכם באופן רציף, להבין אתכם, את הצרכים והרצונות שלכם. הוא חייב להיות הצד היוזם בתקשורת ביניכם, להסביר לכם את מה שנעשה ואת התוכנית קדימה. אל תוותרו על זה! אם אתם מרגישים שלא הולכת להתקיים כאן מערכת יחסים ברורה בה מתקשרים בצורה רציפה זהו דגל אדום.
אל תתפשרו על איכות בגלל המחיר. כדי להצליח ללמוד לנהל קמפיינים בגוגל אדס בצורה עקבית ולייצר הצלחה נדרשות אלפי שעות, ים ניסיון וגם לא מעט כשלונות וכסף שנשרף על טעויות. אם אתם לא רוצים להיות אלו שעל הגב שלהם עושים את הלמידה, על הכסף שלהם עושים את הטעויות ועל חשבון העסק שלהם לומדים את העבודה תעשו בחוכמה אם תבחרו בפרילנסר שכבר עשה כברת דרך ומגיע עם הניסיון הנדרש. כפי שרופא שלמד במשך שנים לא יגבה 30 ש״ח לשעת עבודה כך גם פרילנסר ךניהול קמפיינים בגוגל עם ניסיון רלוונטי לא יגבה סכומים נמוכים. ההמלצה שלי ככלל אצבע בבחירת קמפיינר פרילנסר לגוגל אדס לניהול חשבון לידים היא לא לפנות בכלל למי שלוקח פחות מ1200 ש״ח ריטיינר חודשי. מישהו שלוקח סכום נמוך מכך או לא ישקיע את סכום השעות הנדרש בחודש בעסק שלכם או לחילופין מבין כי אין לו את הכלים לעזור לכם להחזיר את ההשקעה הזו.
היזהרו גם מתמחור גבוה מדי: פרילנסר מנוסה לניהול קמפיינים בגוגל ידע למצוא נקודת איזון בה הוא מסוגל להרוויח, להשקיע בכם את הזמן הנדרש מידי חודש אך גם לייצר לכם החזר חיובי על השקעה בפרסום כולל עלות הריטיינר שלו ועלויות הפרסום לגוגל. לרוב העסקים שמטרתם ייצור לידים אני ממליץ לשים גג של עד 3000 ש״ח ריטיינר לפרילנסר לניהול קמפיין בגוגל.
אל תתעצלו – תבדקו! כאן זה הזמן לחבוש את כובע הבלש שלכם ולצאת לעשות תחקיר באינטרנט. אי אפשר להדגיש כמה חשוב שיהיה לכם מקצוען שיווק שחי את התחום, צמא לידע ורוצה ללמוד כל הזמן. מערכת הפרסום של גוגל היא אחת המורכבות והדינאמיות שיש ומי שאין לו תשוקה בוערת להישאר מעודכן ובעניינים מהר מאוד נשאר מאחור.
בחירת פרילנסר מתאים לניהול קמפיינים בגוגל היא משימה חשובה שדורשת תשומת לב לפרטים. השיווק של כל עסק היא אחת הפונקציות החשבות ביותר שיש. מערכת שיווק טובה תגדיל את העסק ותוריד מכם את עומס העבודה. מערכת שיווק לא טובה תייצר לכם הפסדים כספיים, עוגמת נפש ולעיתים יכולה גם לסכן את עצם קיומו של העסק שלכם. אל תקלו ראש בבחירת פרילנסר שינהל עבורכם את הקמפיין שלכם בגוגל. הקפידו על הקריטריונים שפורטו לעיל ואל תהססו להעמיק את החקירה שלכם כדי למצוא את המתאים ביותר לצרכים שלכם. בהצלחה בבחירת הפרילנסר ובשיפור ביצועי הקמפיינים שלכם!
נשמח להכיר אותך ולשמוע על אתגרי השיווק שלך. פגישת ייעוץ ראשונית חינם – בואו לגלות איך נוכל לעזור גם לעסק שלך לצמוח!
Made with 💜 by Converty