מומחה בפתרונות שיווק הוליסטיים, החל מאסטרטגיית שיווק ועד חוויית המשתמש, ניהול מדיה חברתית ומדיה ממומנת, SEO מתקדם ופיתוח אתרים.
גוגל אדס השיקה תכונה חדשה לקמפיינים בשם אופטימיזציית רווח גולמי (Gross Profit Optimization).
התכונה הזו מאפשרת למפרסמים לבצע אופטימיזציה של הקמפיינים שלהם על בסיס הרווח הגולמי ולא רק על פי הכנסות או קליקים.
הרווח הגולמי מחושב על ידי גוגל בהתבסס על נתוני המרווחים שמזינים המפרסמים בתוך המערכת, ומוחל על ערך כל המרה.
העדכון הזה חשוב במיוחד לעסקים בתחום ה-eCommerce, או לעסקים עם מודלים מורכבים של תמחור, בהם מרווחי הרווח משתנים באופן משמעותי בין מוצר למוצר.
כך, במקום לבצע אופטימיזציה רק לפי הכנסות, שעלולה להוביל להעדפת מוצרים בעלי רווח נמוך, אופטימיזציית רווח גולמי מאפשרת מיקוד בפריטים שיספקו את הערך הכלכלי הרב ביותר.
כדי להשתמש בפיצ'ר הזה, חשוב לוודא שנתוני העגלה ועלות המכר מוזנים בצורה מסודרת במערכת של גוגל אדס. עם הפעלת הפיצ'ר, ניתן להגדיר את מטרות הקמפיין כך שימקסמו את הרווח הגולמי במקום הכנסות כלליות.
המהלך החדש של גוגל מציב את המפרסמים במרכז היכולת לבצע אופטימיזציה מבוססת רווח אמיתי, ומספק כלים יעילים לניהול תקציב בצורה חכמה וממוקדת יותר.
עסקים המעוניינים לנסות את הפיצ'ר החדש מוזמנים להיערך בהתאם מבחינת הנתונים המוזנים בגוגל אדס ולהתחיל לנצל את היתרון התחרותי של אופטימיזציית רווח גולמי.
הפיצ'ר צפוי להתרחב בקרוב לחשבונות נוספים.
נשמח להכיר אותך ולשמוע על אתגרי השיווק שלך. פגישת ייעוץ ראשונית חינם – בואו לגלות איך נוכל לעזור גם לעסק שלך לצמוח!
Made with 💜 by Converty