בואו נדבר רגע על תסריט מוכר וכואב. השקעתם שעות במנהל המודעות של מטא. בניתם קהלים מדויקים, כתבתם קופי חד, הגדרתם
כאן נגיש לכם מנות קטנות של מידע מעניין או פרקטי לעסק – טעימות מהמומחים, סיפורים משפחתיים וטיפים חמים לשיווק בעידן הדיגיטלי.
בואו נדבר רגע על תסריט מוכר וכואב. השקעתם שעות במנהל המודעות של מטא. בניתם קהלים מדויקים, כתבתם קופי חד, הגדרתם
בואו נדבר על מספר אחד קטן וקטלני שמשנה את כללי המשחק, ושכמעט כל בעל עסק שמפרסם בגוגל מפספס
אני רואה את זה קורה שוב ושוב: בעל עסק מתקשר אליי, נלהב להריץ קמפיין גוגל אדס, וברגע שאני שואל על
פגשתי לאחרונה בעל עסק שביטא תסכול מוכר: "ראיינתי למעלה מ-15 פרילנסרים לגוגל אדס, וכולם נשמעו בדיוק אותו דבר. איך בוחרים?"
אם הגעתם למסקנה שאתם צריכים פרסום בגוגל כדי לקדם את העסק שלכם תעצרו רגע. אל תחשבו על תוצאות מיידיות. ניהול
המדריך שגוגל לא רוצה שתקראו האם אי פעם תהיתם למה כל כך מסובך לבחור אילו מוצרים לטרגט בקמפיין שופינג בגוגל?
בניית דף נחיתה לקמפיין שלך – האם זה באמת המקום לחסוך? זה היה יום שלישי טיפוסי כשקיבלתי שיחת טלפון מלקוח
גוגל, הענקית שכבשה את העולם עם מנוע חיפוש שיכול למצוא מה אכלתם בצהריים לפני עשור, הצליחה גם לבנות את מערכת
גוגל אדס השיקה תכונה חדשה לקמפיינים בשם אופטימיזציית רווח גולמי (Gross Profit Optimization). התכונה הזו מאפשרת למפרסמים לבצע אופטימיזציה של
בפוסט זה תמצאו מדריך מפורט כיצד לפנות לתמיכה של גוגל אדס דרך הצ'אט מתוך חשבון המודעות שלכם. המדריך כולל הסברים